Thursday, June 20, 2013

Perubahan

Korang pernah tak cabar diri korang untuk buat sesuatu yang untuk diri sendiri...?


Contoh;

1. Sebagai sorang isteri yang sentiasa nak buat terbaik. Kalau lepas bersalin tu badan macam di pam pam tak mahu kurus korang amek supplement nk kuruskan badan untuk laki orang, tak berjaya kekdah tu korang cuba len plak, tak berjaya gak korang still cari jalan.. Klu nk ak ada cara yang InsyaAllah bekesan.


Korang keluar dari zon selesa untuk wat something dalam hidup. Jadikan semua mimpi dan impian jadi kenyataan. Bagi yang tebaik untuk keluarga


Contoh:

1.berbekalkan gaji setiap bulan lepas tolak hutang, tol, minyak kereta, bil air, elektrik, astro, berukband, barang dapur, makan semua tinggal seratus atau dua ratus je dalam tangan. Apa solution korang untuk atasi masalah kekurangan duit ni? Korang mesti nak wat something kan....tp modal tak cukup? So nyer apa alternatif korang.?


Kalu korang alami nasib sama camni mehla kita jumpa, sembang, wassap atau apa saje.. Rapatkan hubungan untuk bina income yang MASYUK!!!!!.


Aku bersyukur dapat masuk grup yg sm seiring untuk membantu keluar mengatasi masalah ini. Rupanya sekali aku keluar usaha untuk keluar dari zon selesa ni... Banyak keuntungan yang aku dapat. Mudah mudahan semuanya dipermudahkan... Jom sama sama usaha untuk berikan yang terbaik buat diri sendiri dan juga keluarga TERCINTA!!!


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment