Monday, January 7, 2013

berhenti makan SNE

cukup 7 hari aku menelan sne dan beutskin.. Alhamdulillah perkembangan normal dan baik. sekalinya aku cuak.. sebab hari ke 7 hari jumaat. esok sabtu pertama. Pejabat pos tutup. Bekalan SNE dan BE aku dah habis.. huhu... camne ni.. aku kena bertahan utuk 4 hari sebab mestila kalu isnin pos sonyer hari selasa baru dapat.. camner nie.. cik abang kata "ayang makan jelah.. abang tak yah.." masalahnya kalu aku makan sorang pun tak cukup untuk 4 hari.. sonyer solution aku mkn hallf. selalu sehari 4 biji iaitu 2 pagi 2 malam ni aku makan 1 bj pagi 1 lagi sebelah malam...
nilah akibat tak cek betul betul... huhu akibatnya:
^
^
^
^
^

  • kegatalan hidung aku jadi balik...
  • proses pembuangan (gi be**k la) tak berapa berkesan.. hehe
itu antara yang aku perasan. aku kena mkn secara betul balik untuk proses dalam badan aku bertindakbalas dengan sne dan be..

jomla try sne dan be.. pakej trial pun disediakan.. contact me ye!!
0176620231~wassapp

No comments:

Post a Comment