Saturday, February 16, 2013

Suplement Yang Sesuai


korang tahu kan yang punca penyakit datangnya dari makanan. Betapa pentingnya makanan berkhasiat untuk badan. dengan kehidupan zaman moden ini, sume nak cepat kadang kadang soal makan tolak tepi.. yang penting sedap. lain belakang kira. Kalau tak sempat sangat ada macam macam delivery skang ni.. McD ada,  Pizza pun ada.. Macam macam ada kan??

Kalau kat restoren seafood plak memang sedap kan.. Maklumlah Pak Aji 2 cawan.. hehhe.. sonyer macammane badan kita tak banyak ngan toksik. Pastu malas nak minum air.. sekurang kurangnya sehari 2.5 liter air kena minum tau!

Untuk menyeimbangkan kekurangan khasiat dalam badan, terlebih toksik dalam badan, makanlah suplement.. sonyer nak makan supplement apa? Macam macam ada gak suplement yang berada kat pasaran. Carilah yang berbaloi. Bagi pendapat ai yang tak seberapa ni cari suplement yang memang ada kelulusan KKM tu paling penting. Halal Pun Penting..Pastu google untuk cari testi testi yang ok.. ye tak?
http://portal.bpfk.gov.my/index.cfm?&menuid=47

Setakat ni yang menarik untuk aku ialah SNE. heheh.. Alhamdulillah setakat ni aku dapat yang hasil terbaik. Baru sebulan setengah aku amalkan amek SNE kan.. Result semakin memberaangsangkan. Tiada lagi Masaalah tidak daat cam Bau. Senang nak membuang. dan yang paling best aku still BF my daughter dan tiada efek untuk ibu ibu yang menyusukan anak.. DONT worry!!




No comments:

Post a Comment